Subject: FW: Projekti kooskõlastus
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Jun 2024 15:09:16 +0300

Tere,

Palun registreerida. Jätkutöö.

Parimat,

Herkki Rõõm

From: Anne Visnapuu <[email-masked]>
Sent: Friday, June 14, 2024 2:06 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Subject: Re: Projekti kooskõlastus

Tere!

Saadan uuesti Markuse maaüksuse projekti kooskõlastamiseks. Joonised on 
korrigeeritud ning kõik vajalikud kihid avatud. Manusesse lisatud IKÕ plaan.

Projekt asub aadressil

https://drive.google.com/drive/folders/1GzhfBfwOpAU6jQNYtXeF3mJqf6uFndr7?usp=sharing

Lugupidamisega

Anne Visnapuu

Projekteerija

53484371

Kontakt Herkki Rõõm (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval K, 22. mai 2024 
kell 10:31:

Tere,

1.	Üks küsimus, kuidas me hindame ja kooskõlastame projekteeritud lahendust, 
kui projekt ei kajasta olemasoleva situatsiooni – puudub riigitee, 
olemasolev JJT, puudub Müta tee ja riigitee ristmiku osa?

Kuidas projekteeritud osa sobitub kokku olemasolevaga, hetkel hinnata pole 
võimlik.

Antud lahendus näitab, et projekteeritud JJT paikneb tühjal maa-alal ning 
seda ei seota millegagi.

2.	IKÕ plaan palun vormistada meie tüüpnäidise alusel (lisatud kirja 
manusesse)

IKÕ ala pindala tuleb anda täisarvuna

Rajatis – mille tarvis IKÕ seatakse tuleb märkida

Mida tähistab IKÕ joonisel musta katkend joonega kast

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee 
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiamet.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMzYWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Anne Visnapuu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 20, 2024 8:25 AM
To: Herkki Rõõm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Fwd: Projekti kooskõlastus

Tere!

Uuriksin, et kas olete projekti kätte saanud kooskõlastamiseks? Kas on veel 
märkuseid?

https://drive.google.com/drive/folders/1GzhfBfwOpAU6jQNYtXeF3mJqf6uFndr7?usp=sharing

Lugupidamisega

Anne Visnapuu

Projekteerija

---------- Forwarded message ---------
Saatja: Anne Visnapuu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: K, 24. aprill 2024 08:53
Subject: Fwd: Projekti kooskõlastus
To: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

---------- Forwarded message ---------
Saatja: Anne Visnapuu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: K, 24. aprill 2024 kell 08:37
Subject: Re: Projekti kooskõlastus
To: Herkki Rõõm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

Tere!

Saadan korrigeeritud projekti 
https://drive.google.com/drive/folders/1GzhfBfwOpAU6jQNYtXeF3mJqf6uFndr7?usp=sharing

Siinkohal ka vastused märkustele:

1. Jah, asukoht sai märgitud valesti, tegemist riigitee nr 39 km 1,103 
asukohaga.

2. Geoalus sai nimetatud mahasõidu osas uuendatud, seega puudub vajadus 
näidata sinisega projektlahendust. Vastav muudatus projektjoonisel.

3. Geoalus uuendatud.

4. Lisatud katendi ristlõiked ning seletuskiri.

5. Nõlvus on näha asendiplaanilisel joonisel. Jalgtee jääb samale kõrgusele 
olemasoleva teega.

6. Olemasolev liikluskorraldus näidatud joonisel.

7. Lisatud kinnistu piirid.

8. IKÕ joonis on lisatud käesolevale kirjale.

Lugupidamisega

Anne Visnapuu

Projekteerija

53484371

Kontakt Herkki Rõõm (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval R, 5. aprill 
2024 kell 10:54:

Tere,

Seonduvalt meile kooskõlastamiseks esitatud projekti kohta mõningad 
küsimused-märkused:

1.	Kooskõlastamise taotluse juures on  näidatud Maa-ameti plaanil teine 
asukoht, kui seda kujutab projekteeritud kokkupuute koht.

Eeldan, et me räägime siiski riigitee nr 39 km 1,103 asukohast.

Teie poolt märgitud asukoht: 
Eeldatava asukoht riigiteel

2.	Joonistel ei ole märgitud, mida tähistab sinise värviga tähistatud 
lahendus riigitee, JJT ja mahasõitude osas. Mis projektiga on tegemist, 
vastav märge viide.

3.	Riigitee 39 ja JJT riigitee teemaal on täna siin välja ehitatud. Siduma 
peab projekti olemasoleva olukorraga. Geoalusel see ei paista kajastuvat.

4.	Projekti osas ei ole lõiget selle konstruktsiooni osas, ei ole 
seletuskirja.

5.	Kuidas JJT nõlvus tuleb, riigitee teemaal liitumiskoha kõrval on truup.

6.	Olemasolev liikluskorraldus tuleb siduda projekteeritud osaga 
(liikluskorraldusvahendid ja nende asetus täna)

7.	Kinnistu piire ei ole joonistel

8.	Riigitee teemaa kinnistule JJT osa projekteerimisel ja liitmisel 
olemasoleva JJT-ga tuleb esitada projekteeritud osa kohta  IKÕ joonis.

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee 
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiamet.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMzYWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Anne Visnapuu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 3, 2024 11:06 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Projekti kooskõlastus

Tere!

Oils OÜ koostab Devalko OÜ tellimusel Markuse maaüksuse teede osa projekti. 
Nimetatud projektiga rajatakse kergliiklustee olemasoleva Müta tee äärde. 
Kergliiklustee saab alguse riigimaantee nr 39 Tartu-Jõgeva-Aravete tee ääres 
olevalt kergliiklusteelt. Sellega seoses sooviksime Transpordiameti 
kooskõlastust. Lisan väljavõtte projektist ning asukohaskeemi Maa-ameti 
kaardil.

Projektjoonised asuvad aadressil:

https://drive.google.com/drive/folders/1GzhfBfwOpAU6jQNYtXeF3mJqf6uFndr7?usp=sharing

Lugupidamisega

Anne Visnapuu

Projekteerija

53484371